min dag i ord!

Min dag började med en skoldag, hade so prov och fick veta mitt nationella.... hm
Efter skolan så gick jag och kolla synen sen så gick jag och skrev skoter kortet så nu har jag det :D superbra.
När jag var klar med det så gick jag upp till pappa han fick skjusa hem mig för Olivia var hos mig då, så for hem så vi fika och prata på :) Sen kom Amanda och efeter ett tag min moster! John och Jonas kom även förbi ett tag och fikade. Sen for jag och Amanda och körde lite skoter vi körde till kanis och till reningsverket :) Min faster och emmy har även varit förbi nu ikväll :) Jag har haft en underbar födelsedag med massa fika och fina presenter :)
Jag har fått pengar, presentkort, kläder, biobiljetter och smycken inte dumt!
När jag fick amandas present så fick jag världens finaste kuver som hon hade ritat så fint på, men hon hade "glömt" att stoppa in nå i de. hahahhahah :D

min dag har varit bra och känner att helgen kommer bli ännu bättre!! <3

godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0