bästbästbästbästbästbäst!

 
Jag måste bara få säga att jag har världens finaste vän!! Hon är ju helt klart bäst, finns alltid för en i alla lägen, och ställer alltid upp.Vi har inte varit så tighta, men nu!! Vi börja i samma klass och det var ju hur bra som helst. Nu finns hon alltid för mig och ställer alltid upp för mig! Alla borde få ha en sån bra vän som henne!!
Puss älskar dig världens finaste vän! ♥
 
Hur jävla fittig jag än varit ,
så har du ändå alltid förstått mig .
Du har förlåtit mej för alla fel jag har gjort ,
& alltid gett mej en ny chans .
Det är så en bästa vän gör. 
 


Kommentarer
Eve

Ååh, du är så himla bra!! Jag älskar dig, bästabästavän! Vad vore livet utan dig???!? <3

2012-12-11 @ 22:18:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0