ett bra tag sen!

Var ett bra tag sen jag skrev sist men nu så ska jag försöka berätta lite om vad som har hänt under tiden okej det har inte hänt nå intressant men.
Jag har hunnit vara med Amanda Elin och Ida under veckan, vi har även gjort det skriftliga nationella i engelska och jag valde att skriva om en person som betyder mycket för mig och det fick bli min finfina syster Sandra♥ Känns skönt att det bara är matte kvar nu sen är alla nationella gjorda!!! Jag är så jäkla skol less så de går inte förklara, och nu är det bara uppgift på uppgift som ska göras fuck! Jag måste försöka hålla ut det sista nu inte mycket kvar, och så far vi ju till berlin den 20 maj så då blir det en liten paus från skolan.

Ikväll har jag haft en lugn och skön kväll men Evelina och Elin, vi gjorde inte så mycket men ändå hade vi superkul! Prata, skratta, åt och såg tp-filmen, det kan göra en kväll underbar! Vilket det gjorde!
När jag kom hem från Elin gjorde jag inte så mycket men sen skulle jag gå och göra mig klar för att hoppa i sängen. Jag skulle toppsa örat kände bara för det och så kände jag att toppset fasna. Så när jag drog ut toppset så var den vita saken boooorta!!! Altså i örat, sprang till mamma i panik så hon kolla i örat och försökte få ut de men de var för långt in! Så de är kvar än och jag kan säga att jag hör inte mycket alls men imorgon så ska jag på vårdcentralen så får dom ta ut de! Nog ska jag lyckas, jag har även gjort de en gång förut men då fick ja ut de!

Nu ska jag sova vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0