en sån där underbar kväll!

Igår kväll ringde amanda och hade världens bästa plan sa hon, att vi skulle ta på oss mjukis kläder gå och köpa nå gott och se en film. Jag hakade fort på, så vi gick upp på byn och köpte lite gottigott. När det stod en framför oss i kön så sa amanda nå dumt så det gick bara inte sluta skratta. pinsamt.. så hon i kassan sa man hör då er när ni kommer, hon vart typ arg. Men vi hade då kul iallafall.
När vi skulle gå hem så hörde vi skrik så vi vart nyfikna och tänkte att vi går väl och kollar då såg vi två alkisar som slogs, och rädda blev vi så vi vände direkt. Så mattias fick komma och hämta oss.
När vi kom hem till amanda såg vi en skit bra film kommer inte ihåg vad den hette men bra var den. Det slutade även med att jag sov där och vi hade det mysigt med skratt som blev till tårar! :D
Nu ska jag ta och göra nå hörs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0